کتاب شیطان و دوشیزه پریم

 

کتاب شیطان و دوشیزه پریم
نویسنده :پائولو کوئیلو
مترجم : بابک بیگ زاده
انتشارات : نیک فرجام
موضوع : رمان خارجی
تعداد صفحات : ۱۶۸ ص
سال چاپ : ۱۳۹۹ شمسی
وضعیت کتاب : نو
قیمت روی جلد : ۳۸ هزار تومان
قیمت با تخفیف : ۳۲ هزار تومان

 

درباره کتاب

 

کتاب شیطان دوشیزه پریم یکی از کتاب‌های سه‌گانه‌ی پائولو کوئیلواست. داستانی که باید در ادامه‌ ی کتاب‌های «کنار رود پیدار نشستم و گریستم» و «ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد» خوانده شود شیطان و دوشیزه پریم ، داستان یک هفته‌ی پرماجرا از مردم دهکده‌ی ویسکوز است. مردی از گذشته‌اش فرار می‌کند، زنی به دنبال خوشبختی می‌گردد. همه‌ی مردم دهکده باید در یک هفته، سرنوشتشان را مشخص کنند. مردی به دهکده می‌رسد که همراهش، یازده شمش طلا دارد. او به دنبال جواب سوال همیشگی‌اش می‌گردد: آیا انسان‌ها ذاتا نیک هستند یا پلید هستند؟

در این کتابمانند دیگر آثار پائولو کوئیلو نگاه به خیر و شر دیده می‌شود. در این داستان‌ هم در یک سو خدا و در سوی دیگر، شیطان قرار دارد. دو نماد از خیر و شر. روح انسان‌ها در ورطه‌ی آزمایش می‌افتد و دوشیزه پریم، به مبارزه با شیطان بلند می‌شود…

 

بخشی از کتاب

 

نزدیک پانزده سال بود که برتای پیر، هر روزش را به نشستن جلو در خانه‌اش می‌گذراند. اهالی ویسکوز می‌دانستند سال‌خورده‌ها معمولا” همین کار را می‌کنند: رؤیای گذشته و جوانی را می‌بینند، به جهانی ‌می‌اندیشند که دیگر در‌ آن سهمی ندارند، موضوعی برای گفت‌وگو با همسایگان می‌جویند.

اما برتا دلیلی برای آنجا نشستن داشت و آن روز صبح، هنگامی که خارجی را دید که از سرلایی پرشیب بالا آمد و آهسته به طرف تنها هتلِ دهکده رفت، انتظارش به پایان رسید. آن گونه نبود که بارها تصور کرده بود، لباسش از استفاده بسیار فرسوده بود، موهایی بلندتر از معمول داشت، و ریش‌ اش را نتراشیده بود.

 

برای خرید این کتاب می توانید به این شماره تماس و یا در واتساپ پیام دهید. ۰۹۰۱۰۳۸۷۳۴۴



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: رمان خارجیرمان
برچسب ها: کتاب شیطان و دوشیزه پریم رمان شیطان و شیزه پریم شیطان و دوشیزه پریم پائولو کوئیلو بابک بیک زاده نیک فرجام انتشارات نیک فرجام بیگ زاده کوئیلو دوشیزه پریم کتاب book ketab قدیمی نشر انتشارت رمان داستان رمان خارجی کتابفروشی کرونا کتاب فروش کتاب بخوانیم کتابخانه کتابخوان کتاب دوست

تاريخ : دو شنبه 2 فروردين 1400 | 21:10 | نویسنده : عباس ناصریان |